Medewerker Algemene Dienst [Netherlands]


 

Ben jij een echte allrounder die houdt van een opgeruimde omgeving? Ben je handig, gastvrij en doe je graag afwisselend werk? Dan is de functie van Medewerker Algemene Dienst in ons conferentiehotel echt iets voor jou!

Afwisselend werk in én om het hotel

$ads={1}

Als Medewerker Algemene Dienst ben je allround inzetbaar binnen Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten. Je werkplek bevindt zich in en om het hotel dat bestaat uit twee historische gebouwen, een prachtige bostuin en een ruim parkeerterrein. Vaste taken, zoals het netjes houden van de lobby, lounges, terrassen en de entrees, wissel je af met hand- en spandiensten. Waar nodig spring je bij en ondersteun je jouw collega’s van de Technische Dienst door het uitvoeren van kleine reparaties.

Een afwisselde én belangrijke functie dus, want jouw werk draagt bij aan de uitstraling van het hotel en een positieve beleving van onze gasten.

Deze functie is beschikbaar voor 32-38 uur per week (minder uren in overleg) verdeeld over 4 a 5 dagen. De werkdagen zijn van maandag t/m zaterdag tussen 08.00 en 18.00 uur.

Waar kom je te werken?

Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten is een veelzijdige locatie met een rijke historie. Dagelijks ontvangen we een grote verscheidenheid aan gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. Maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de Utrechtse Heuvelrug. Samen met ons informele team van gastvrije medewerkers doen we er alles aan om iedere gast een “thuisgevoel” te geven en elke bijeenkomst succesvol te laten verlopen.

Dit ga je doen als Medewerker Algemene Dienst:

  • Netjes houden van openbare ruimtes zoals de receptie, lobby en lounge;
  • Gereed maken van de terrassen zoals het uitklappen van de parasols, rechtzetten en schoonmaken van het terrasmeubilair en klaarzetten van zitzakken, poefjes en hangmatten;
  • Representatief houden van het buitenterrein door asbakken en prullenbakken te legen en zwerfvuil te verwijderen;
  • Uitvoeren van kleine reparaties en vervangen van lampen;
  • Opruimen en schoonmaken van de personeelskantine;
  • Periodieke werkzaamheden zoals terrasmeubilair en picknickbanken schoonmaken, stofzuigen en dweilen, bladblazen en tapijtreinigen.

Wij bieden jou:
  • Brutoloon tussen € 2.100 en € 2.310,16 (o.b.v. een 38-urige werkweek, Horeca CAO functiegroep 4);
  • Een welkomstbonus tot wel € 250,- netto!;
  • Reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding;
  • Een gezonde én lekkere lunch tijdens je werkdag;
  • Vrije feestdagen naar keuze;
  • Een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
  • Korting op de toegang tot Thermen Soesterberg;
  • Twee medewerkerevents per jaar;
  • Een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.

Deze functie past bij jou als jij…
  • Representatief, gastvrij en handig bent;
  • Nederlands spreekt;
  • Flexibel en stressbestendig bent;
  • Jezelf herkent in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend.

Heb je vragen over de functie of onze organisatie? Stuur ons gerust een Whatsapp-bericht via 0346 – 35 17 55.


Heb jij interesse in deze functie?

Dan ontvangen wij graag je motivatie met CV!

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال