TASQUES
- Atenció i informació: Recepció i assistència presencial i telefònica a les persones, proporcionant indicacions sobre les instal·lacions, activitats i projectes de l'entitat.
- Gestió de comunicacions: Canalitzar, registrar i derivar trucades i correus electrònics entre el personal intern i interlocutors externs per assegurar una comunicació precisa.
- Gestió documental: Mantenir l'arxiu físic i digital de la documentació administrativa i preparar/entregar documentació oficial en registres físics i virtuals.
- Gestió de recursos: Gestionar les reserves d'espais, equips, materials i vehicles segons les necessitats dels equips de treball i projectes.
- Manteniment de les instal·lacions: Supervisar i gestionar el manteniment i la neteja de les oficines, assegurant que compleixin amb les normatives aplicables.
- Control i seguiment: Garantir el compliment de les normatives aplicables a infraestructures, vehicles i materials informàtics i telefònics.
- Gestió administrativa: Coordinar la compra de materials i aprovisionaments d'oficina, realitzar processos de compres i contractació de serveis, gestionar les despeses i els documents justificatius de subvencions, i donar suport a l'equip d'administració en els processos comptables i de justificació.
REQUISITIS FORMATIUS
- Grau/Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració.
CONDICIONS
- Substitució amb possibilitat de continuació
- Barcelona
- 38.5 hores de DI a DV (jornada complerta)
- 1500€ bruts mensuals aprox.
Tipo de puesto: Jornada completa
Salario: A partir de 1.500,00€ al mes
Horario:
- Turno de mañana
- Turno de tarde
Preguntas para la solicitud:
- ¿Cuál es tu disponibilidad para tu incorporación?
Experiencia:
- les funcions descritas: 1 año (Obligatorio)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial
Fecha límite para enviar la solicitud: 14/07/2023
.$ads={1}