Menedżera ds. Kluczowego Klienta (kompleksowa obsługa Klienta Personal Banking)
Jakie będą Twoje zadania:
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami segmentu Personal Banking,
- sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych do segmentu,
- aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie Klientów zamożnych,
- kompleksowa obsługa Klientów Personal Banking zgodnie ze standardami jakości Alior Banku.
Aplikuj na stanowisko jeśli:
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta segmentu premium w tym w sprzedaży produktów depozytowych i inwestycyjnych,
- umiesz nawiązywać i budować długofalowe relacje z Klientami,
- jesteś nastawiony na realizację celów,
- chcesz nieprzerwanie podnosić swoje kwalifikacje w zakresie inwestycji i uczestniczyć w różnych projektach dopasowujących ofertę do potrzeb Klientów
- posiadasz wykształcenie min. średnie – maturalne.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, uzupełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
- okres przygotowania i wdrożenia do zadań,
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat i 1 dzień na „U”),
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,
- systematyczne szkolenia stacjonarne i online, warsztaty rozwojowe, coroczną Konferencję Inwestycyjną, a dla najaktywniejszych wyjazdowe akademie szkoleniowe,
- program motywacyjny Platynowy Klub Alior Banku,
- ścieżka kariery - u nas możesz awansować pionowo aż do stanowiska Dyrektora ds.,
- rozwój kompetencji miękkich, poprzez szkolenia centralne i wsparcie trenera regionalnego.
- Prywatna opieka
medyczna - Prywatna opieka stomatologiczna
- Ubezpieczenie na życie,
ubezpieczenie grupowe
i zniżki w PZU - Nielimitowana premia
miesięczna - Pakiet szkoleń
- Dofinansowanie
do wypoczynku - Sekcje sportowe
- Karta Multisport
$ads={1}