$ads={1}
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Płocku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rachunkowości i Finansów
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Płocku
-
Adres miejsca pracy
Al. Stanisława Jachowicza 1, 09-402 Płock
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. rachunkowości Zakładu - umowa na zastępstwo
-
Zadania
Pracownik na tym stanowisku prowadzi księgi rachunkowe oddziału dla Zakładu, a także sporządza sprawozdania w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (rachunkowość, ekonomia, finanse,)
- minimum 3 lata pracy związanej prowadzeniem ksiąg rachunkowych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o rachunkowości,
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość programu SAP
Dołącz do nas jeśli:
- jesteś osobą zorientowaną na cel i jakość
- potrafisz skutecznie się komunikować
- lubisz współpracować z różnorodnym zespołem
- potrafisz dostosowywać się do zmian
- stawiasz swój rozwój na pierwszym miejscu
- potrafisz rozwiązywać problemy
- potrafisz radzić sobie w trudnych sytuacjach
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat
- dokument potwierdzający wykształcenie (kopia ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia studiów)
- dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe we w skazanym obszarze.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Pliki w formatach nieobsługiwanych przez e-formularz można załączyć po spakowaniu ich w formacie 'rar' lub 'zip'.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
04-08-2023
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- ruchomy czas pracy
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- pisemny test wiedzy ze znajomości Ustaw
- rozmowę kwalifikacyjną
Dodatkowe informacje:
- umowa na zastępstwo
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.