$ads={1}
Czego od Ciebie oczekujemy?
Kilkuletniego doświadczenia w pracy związane z telefoniczną obsługa klienta, w tym doświadczenie w obszarze reklamacji
Kilkuletniego doświadczenia w zakresie korespondencyjnego rozpatrywania reklamacji klientów
Umiejętności pracy pod presją czasu
Znajomości pakietu MS Office
Umiejętności pracy w zespole oraz w zmiennym środowisku
Samodzielności i zaangażowania w realizacji zadań
Komunikatywności, odpowiedzialności, rzetelności i terminowości
Miło jeśli posiadasz:
Znajomość systemów: EDO, AUMS, SOD
Umiejętności organizacji pracy własnej
Wykształcenie wyższe
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
Obsługiwanie procesu reklamacji/zgłoszeń klientów;
Analizowanie reklamacji, identyfikacja i diagnozowanie przyczyn reklamacji;
Rozpatrywanie spraw i przygotowanie odpowiedzi pisemnych;
Rozpatrywanie spraw i przygotowanie odpowiedzi w formie telefonicznego kontaktu;
Współpraca z innymi jednostkami w zakresie realizacji procesu reklamacyjnego a także podejmowania działań optymalizujących.
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
- Praca w firmie nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022
- Praca hybrydowa (zdalna + stacjonarna)
- Atrakcyjny system premii motywacyjnych
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pakiet benefitów m.in.:
prywatna opieka medyczna
Karta MultiSport
dofinansowanie do wypoczynku
ubezpieczenia grupowe
dostęp do platformy e-learning
dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
taryfa pracownicza na energię elektryczną
akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON
Pracowniczy Program Emerytalny
dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚŚ